ANCAMAN Khairy pada Lokman Adam Agar Dirinya tidak menjadi Presiden Umno


Ahli Majlis Tertinggi Umno Datuk Lokman Noor Adam & Ahli Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin berbalas - balas kenyataan berpunca dari isu Datuk Seri Najib Tun Razak .

Khairy Jamaluddin mencadangkan Lokman Adam berdoa dia tak memenangi jawatan presiden pada pemilihan yang akan datang nanti .

“ Lebih baik kamu doakan agar saya tak menjadi presiden Umno . Benda pertama yang saya akan buat adalah memecat kamu kerana mempunyai IQ lobak merah , ” ujarnya di Twitter hari ini .

Beliau menjawab kata - kata Lokman bahawa sebelum itu mengungkapkan Barisan Nasional ( BN ) tewas pada pilihan raya umum pada tanggal 9 Mei lalu kerana Umno memiliki yang memiliki seorang ketua pemuda yang bodoh & tak tahu mengkaji skandal 1MDB , hal itu merujuk kepada Khairy .

Khairy yang sebelum itu mengulas kenyataan merupakan bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak dengan mengatakan bahawa kekalahan BN pada pilihan raya umum lalu kerana skandal 1MDB tersebut .

Beliau mengatakan demikian bahawa selepas Najib mengatakan kekalahan BN berpunca daripada janji - janji palsu pada Pakatan Harapan dalam kempen pilihan rayanya .

Lokman membalas respon Khairy dengan mengatakan bahawa dia akan gagal dalam misi menjadi presiden parti nanti .


close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==